2012年8月20日 星期一

]鑽石山荷里活廣場 x Hong Kong Singer Channel我敢唱發SING招募日決賽



2012年度鑽石山荷里活廣場 x Hong Kong Singer Channel

我敢唱發SING招募日決賽

對了~就是早前跟一班化妝朋友一起為大會參賽者化妝~

今次經驗超難得的,

拿到經驗.又可以跟一幫化妝朋友相聚一刻^^....



上圖是歡樂時刻大集匯^^


參賽個個都很落力呢~^^
.

未開始前...我們可以走幾圈..太好啦

還可以合照一張..


謝謝yandy幫我拍下呢張....很珍貴的照片呢

我們3個...太開心啦...

丁丁糖你戴起眼鏡的樣子好專業呀..


加上COOL COOL的水魚^^


唔知最後誰得獎呢^^
                                               ♥♥♥感謝再感謝大家收看♥♥♥

大家Like了我的化妝專頁了嗎(◕‿◕。)❤

最快最新的資訊都會在這裡率先發佈^^

現在只要你Like了我的化妝專頁就可以  免費試妝優惠一次



服務包括:

專業新娘化妝,姊妹/媽咪/奶奶化妝 /

宴會化妝 / 謝師宴 Pre-wedding化妝,

雜誌廣告化妝  髮型設計

歡迎查詢/預約 : 

Email:  yoyochanmakeup@yahoo.com.hk




請大家多多支持Yoyo﹗

非常 ♥ 感謝!!!




請大家多多支持Yoyo﹗

非常 ♥ 感謝!!!

♥♥♥感謝再感謝大家收看♥♥♥


  

沒有留言:

張貼留言